Убайдуллаев Шахбоз Аббосович, врач кардиохирург, ЭМА и ЭПА
Убайдуллаев Шахбоз Аббосович, врач кардиохирург лучащий миому матки
Убайдуллаев Шахбоз Аббосович, врач кардиохирург с 10 летним опытом работы

Interventsion jarroh.

Ubaydullaev Shaxboz Abbosovich

AVLODDAN AVLODGA

Men juda yoshligimdan tibbiyot va sog'liqni saqlash muhiti bilan o'ralganman. Mening hikoyam shifokorlar oilasida boshlandi, u erda tibbiyotga bo'lgan muhabbat ikkinchi darajali edi. Shu oilada tug‘ilganimdan so‘ng, menda davolanish va bemorni parvarishlash jarayonini kuzatish uchun noyob imkoniyat borligi shubhasiz. Eng boshidanoq bu tajribalar mening hurmatimni va bu kasbning qanchalik muhimligini tushunishimni shakllantirdi. Mening bobom va buvim ham, ota-onam ham shifokor ekanliklarini inobatga olsak, har doim haqiqiy mutaxassislarning ilhomi va obrazini izlash joyim bo'lgan.


Men yoshligimdan odamlarga yordam berish g'oyasi bilan ichki uyg'unlikni his qildim. Men onam yoki dadamning nafaqat jismoniy kasalliklarni har kuni davolashini, balki ularning bemorlariga g'amxo'rlik, g'amxo'rlik va qo'llab-quvvatlovchi muhitni yaratishni ko'rishga ishtiyoqli edim. Aytgancha, ular bilan ishlash mening sevimli mashg'ulotlarimdan biri edi.Bu idrok men uchun o'ziga xos “tibbiy meros”ga aylandi, uni o'z kasbiy amaliyotimda amalga oshirishga harakat qildim.


Shifokor bo'lish qarori o'z-o'zidan paydo bo'ldi. Ota-onam mening intilishlarimni doim qo‘llab-quvvatlab, tibbiyotga bo‘lgan qiziqishimni oshirishga harakat qilishgan. Onam har doim aytganidek, men juda mehribon edim va mening chaqiruvim odamlarga yordam berish edi. Men bu yo‘lni ishonch va ishtiyoq bilan tanladim va o‘shandan beri faoliyatimning har bir lahzasi mas’uliyat hissi va dunyoni yanada sog‘lomroq joyga aylantirish istagi bilan to‘lib-toshgan.

Ta'lim
18-sonli maktab
1999 - 2008 yillar
Mening 18 yoshim hayajonli kashfiyotlar va aql bovar qilmaydigan o'sish davri edi. Ushbu ta’lim dargohida men nafaqat turli fanlar bo‘yicha fundamental bilimlarga ega bo‘ldim, balki shaxsiy rivojlanish uchun qulay va iliq muhit ham topdim.
18-maktab o‘qituvchilari nafaqat o‘z ishiga fidoyi, balki biologiya va kimyo fanlari orqali ham mening tibbiyotga qiziqishimni uyg‘otdi. Ular maktab o‘quvchilariga nafaqat o‘quv materialini, balki bizga ilm-fan va tibbiyot olamini ochib beradigan qimmatli mahorat va hayotiy saboqlarni ham yetkazishga harakat qildilar.
Ayniqsa, biologiya va kimyo fanlari bo‘yicha maktablarda o‘tkazilayotgan tadbirlar, ko‘rik-tanlov va ilmiy loyihalar nafaqat bilimimni yanada chuqurlashtirdi, balki tibbiyot fanlariga bo‘lgan qiziqishimni ham shakllantirdi. Ushbu hayajonli tadbirlar ijodkorlik va analitik fikrlashni rivojlantirdi va men uchun hayajonli tibbiyot olamiga eshiklarni ochdi.
Sinfdoshlar bilan bo‘lgan ajoyib do‘stlik va o‘qishdagi unutilmas lahzalar xotiramda uzoq yillar saqlanib qoladigan o‘ziga xos muhit yaratdi. 18-maktab men uchun nafaqat bilim olish maskani, balki shaxsiy o‘sishim va kasbiy rivojlanishimning muhim qismiga aylandi.